24/03/2024

שיטת פיענוח המבוססת על הידיעה כי מספרים או צירופי מספרים חושפים מידע על אדם, על אירועים בחייו ועל האופי האישי והגורל שלו.

הנומרולוגיה שואבות את השראתה מהמספרים המופיעים בתאריך הלידה, שם האדם ומהמשמעויות שהם נושאים. להלן כמה מהאתגרים והשאלות שאבחון נומרולוגי יכול להציע להם פתרונות או תובנות: 1.הבנת עצמי ופיתוח אישי- אבחון נומרולוגי עוזר לאדם להבין את הפוטנציאל הטמון בו, את חוזקותיו ואת אזורי האתגר באישיותו. האבחון מספק הכוונה בשאלות של פיתוח אישי ובחיפוש אחר מימוש עצמי. 2.קריירה ועבודה- הנומרולוגיה מצביעה על מקצועות ותחומי פעילות שבהם מתאים לאדם להתמקד בחייו, מה יכול להוביל אותו להצלחה ואיך להתמודד עם אתגרים מקצועיים. 3.יחסים ואהבה- הנומרולוגיה יכולה לעזור בהבנת התאמה בין בני זוג, לחזות תקופות של שינוי ביחסים ולתת כלים לשיפור התקשורת וההבנה ההדדית. 4.בריאות ואורח חיים -בעזרת הנומרולוגיה ניתן לזהות נטיות לבעיות בריאותיות ספציפיות והמליץ על שינויים באורח החיים על בסיס הנתונים . 5.התמודדות עם שינויים והחלטות חשובות- אבחון נומרולוגי יכול להצביע על תקופות משמעותיות ושינויים גורליים בחיי האדם, לעזור להכין אותו לקראתם ולהציע אסטרטגיות להתמודדות עם אתגרים ולקבלת החלטות חכמות. אם את.ה מתמודד עם תחושת תקיעות, לא ברור מה הלאה, לא זורם בבית, בזוגיות, בעבודה - זה הזמן לבחון מה אומר תאריך הלידה שלך על הדרך, המטלות והסיבה לתקיעויות. מפגש מאיר עיניים ומחשבה.

שיטת פיענוח המבוססת על הידיעה כי מספרים או צירופי מספרים חושפים מידע על אדם, על אירועים בחייו ועל האופי האישי והגורל שלו.